Ера котеджів і таунхаусів

Сьогодні роль котеджних селищ на ринку нерухомості набирає нових обертів, оскільки народу подобається перспектива проживання за містом в елітних селищах міського типу, а самі забудовники, природно, зі шкіри геть лізуть, аби їм догодити, а ще й рекламу вдалу в маси запустити треба, інакше вони розгублять всю клієнтуру…

Один з таких ходів в плані залучення потенційних покупців – це пропозиція у вигляді упорядкованих котеджів, які перебувають на території селищ з високою інфраструктурою і під крилом самої будівельної організації.

Інші не бачать в залученні покупців такими методами нічого доцільного і пропонують облаштовувати заміські селища чимось на зразок майданчиків для гри в гольф, будівлями фітнесу, ресторанами та іншими розважальними закладами, вважаючи, що це вже точно приверне покупця.

Проте ось у чому насправді проблема: будь-яка людина бажає проживати в заміському будинку, розташованому не так вже далеко від міського масиву; погодьтеся, що вранці людині буде куди зручніше виконати порівняно короткий шлях на машині до місця роботи, ніж вставати з півнями і витрачати купу часу на те, щоб до цієї самої роботи дістатися.

Ера котеджів і таунхаусів

З іншого боку, кожній людині, яка придбає заміську нерухомість, щиро хочеться відпочити від міської суєти і на час забути навіть, де цей самий місто знаходиться.

Природно, чим привабливішою виглядає нерухомість, що купується, тим більше претендентів на цю житлоплощу буде згодом. Останнім часом народ найчастіше цікавиться котеджами малою площею, не в два-три поверхи, а в один, зате затишний.

Від послуг охоронних організацій так само поступово відмовляються. Все, що цікавить покупця на сьогоднішній день – це інфраструктура, красу навколишньої природи та, власне, потенційні сусіди.

Експерти з нерухомості відносять селища такого типу до наступних категорій: бізнес, економ і елітні.

На сьогоднішній день на території Підмосков’я побудовано близько 500 котеджних селищ, 23% яких відводиться під котеджі елітного характеру, а так само таунхауси, 55% припадає на частку селищ бізнес-класу, а решта 22% – економ класу. Так що можна зробити нехитрий висновок, що найбільший попит припадає саме на середню класифікацію…