Нинішній покупець житла абсолютно непередбачуваний!

Продавці житла в трансі, т. к. ніяк не можуть «розкусити» теперішнього покупця. Цей варіант йому не подобається, то інший не підходить, а від третього – взагалі «ніс верне»…

Передбачити його подальші дії абсолютно не представляється можливим. Як бути і що робити? По-перше, безумовно, потенційні покупці житла сильно змінилися. В даний час житлом цікавляться здебільшого молоді люди, намагаючись вирішити свої житлові проблеми.

Мова йде про росіян, яким від двадцяти п’яти до тридцяти п’яти років. Звичайно, в цьому віці навряд чи у даної категорії наших співгромадян є достатні грошові кошти для придбання житла. Але, тим не менш, інтерес в наявності. Інтерес інтересом, а ось до конкретних покупок справа так і не доходить.

Мабуть, все-таки, причина у відсутності грошей. На жаль, молодь навіть не намагається взяти іпотеку і не розраховує на неї. Ніби іпотеки не існує зовсім. Дивно все це. По-друге, сьогоднішні покупці намагаються знайти найбільш прийнятний варіант для покупки виключно самостійно, не вдаючись до послуг професійних ріелторів.

покупець житла

Коротше, «без посередників». У народу склалося тверде переконання, що кожен ріелтор це шахрай. Продавці змушені звертатися до ріелторам, щоб з їх допомогою як продати своє житло. Як бачите, виходить якийсь «замкнуте коло». Продажем житла займаються ріелтори, яких населення ігнорує, як ворожий клас.

І справа, звісно, не рухається. Відновити втрачену довіру до ріелторам досі ніяк не вдається. По-третє, для всіх потенційних покупців умовно можна розділити на дві основні групи. До першої належать ті, які шукають найдешевше житло.

Дешевизна для них понад усе. До того ж часто вони продають вже наявне житло, щоб купити інше. Тому, продавши житло, вони змушені тут же і купити. До другої групи тих, яким важливіше якість і комфорт, а за грошима вони «не постоять». Ці в змозі чекати стільки, скільки потрібно, поки не знайдуть те, чого шукають.

Таким чином, спостерігається розшарування покупців на бідних і багатих. Що стосується продавців, то їм навіть порадити нічого. А що тут скажеш? Одні непонятки…