У приватних ріелторів нижче і ціна, і якість послуг

Приватні ріелтори «хизуються тим, що, мовляв, їх послуги значно дешевше, ніж в ріелторських агентствах…

Нібито, в агентствах клієнтів, неодмінно, «обдеруть, як липку». Ідіть, мовляв, до нас і отримаєте практично ті ж послуги, але за менші гроші. А може це лише рекламний трюк? Давайте розставимо всі крапки над «i».

По-перше, не знижуючи ціни на свої послуги, приватні ріелтори просто не зможуть скласти належну конкуренцію агентствам.

Якщо ціни на ріелторські послуги будуть однаковими і тут, і там, то, безумовно, потенційні клієнти, швидше за все, підуть саме в агентства.

Таким чином, приватники виключно від безвиході змушені йти на зниження цін.

Приватні ріелтори це не фахівці своєї справи, а колишні вчителі, економісти, інженери і т. д., які через кризу втратили свої робочі місця. У цих «ріелторів» у багажі лише зручне взуття, телефон, карта міста і величезні амбіції.

Відсутні, як знання, так і досвід. Що стосується низьких цін, то можна привести нехитрий приклад. Кожному, напевно, доводилося заходити в овочевий магазин.

приватні ріелтори

Так от, в магазині якісна й приваблива на вигляд овоч, як правило, коштує дорожче. Неякісна – дешевше.

А зіпсовану і продадуть за копійки. Хочеш заощадити, купуй і їси гнилі овочі. До речі, ціна послуг у приватних ріелторів нижче, але, зовсім, не суттєво.

Мова йде фактично про грошах. А скільки шуму, криків, закликів!? По-друге, коли надаються будь-які послуги, то має бути відповідність «ціна – якість».

Отже, якість краще, ціна вище. І, навпаки. Багато розуму не треба, щоб зрозуміти, що якщо у приватних ріелторів низька ціна, і якість послуг залишає бажати кращого. Причому, у приватних ріелторів немає ніякої гарантії і скаржитися на них нікому.

У народі побутує думка, що, скільки приватному ріелтору не дай, йому все мало. Складається враження, що певна частка правди в цьому є. Народ все бачить і все знає, його обдурити не можна…