Як орендувати хороший офіс?

В умовах конкуренції на ринку офісної нерухомості ціна за квадратний метр орендованої площі не завжди відіграє вирішальну роль…

Сьогодні все більше компаній звертає увагу на умови, які сприяють ефективній роботі своїх співробітників.

Існує 7 ключових факторів, які впливають на умови, які сприяють ефективній роботі та розвитку бізнес-потенціалу.

1. Офісна будівля має сприяти розвитку бізнесу, тому все більш важливим фактором для потенційних орендарів стає розташування будівлі. Зі стратегічних міркувань центр міста залишається популярним.

Однак зростання обсягів перевезень, а також прагнення до підвищення економічної ефективності роблять популярними окремі ділові райони, які утворюються на деякій відстані від центру міста.

Для працівників, які добираються до офісу на громадському транспорті, важливі хороші під’їзні можливості.

Важливою перевагою офісної будівлі, що перебуває на деякій відстані від центру, є тиша і деякий спокій.

2. Для збільшення продуктивності праці важливу роль відіграє цікавий архітектурний дизайн. Орендарі офісних приміщень цінують зелені зони і двори, які забезпечують доступ сонячного світла.

Крім візуальної привабливості, вони гарантують максимальне вплив світла на офісні приміщення з природним освітленням. З точки зору працівників чим більше вікон в будинку, тим краще. Орендарі офісних приміщень часто відзначають, що для співробітників дуже важлива можливість відкрити вікна або дати доступ свіжому повітрю.

3. Парковка і доступ на автостоянку є одним з пріоритетних факторів при виборі офісу. Ніхто не любить запізнюватися на роботу з-за труднощів у пошуку місця для паркування автомобіля.

4. Гнучке планування приміщень дозволяє створювати умови праці, які максимально задовольнять орендаря у питанні внутрішнього простору офісу. Електричні та телекомунікаційні кабелі повинні перебувати під підлогою, щоб дати повну свободу в розташуванні внутрішніх стін, або навіть відмовитися від них.

Як орендувати хороший офіс?

5. Додаткові приміщення, пропонують додаткові послуги, додають зручності і комфорту орендарям. Наприклад, в компаніях, де часто проходять ділові зустрічі, позитивно відзначають можливість оренди сучасних і добре обладнаних конференц-залів.

Для співробітників важливою перевагою є наявність кінотеатрів, торгових центрів, ресторанів і кафе, де можна провести окремі засідання або відпочити під час перерви або після роботи. Додаткові переваги створюють можливості для спорту і відпочинку, такі як оздоровчі салони, тренажерні зали, басейни.

6. Будівля має відповідати поточним та майбутнім потребам в безпеці. Це важливо для захисту працівників, обладнання, а також охоронюваної інформації і ноу-хау.

З точки зору інформаційної безпеки, офіс XXI століття нагадує фортецю. У сучасних будівлях зазвичай встановлюються системи відеоспостереження і контролю.

7. З точки зору технології, важливою перевагою буде надання послуг інтернет-компаніями, таких як бездротовий доступ до інтернету (Wi-Fi) і IP-телефонія. Це дозволяє проводити відеоконференції з філіями по всьому світу…