Як орендувати офіс?

Кожна фірма, незалежно від виду її діяльності та розмірів, має офісне приміщення. А тим же, хто тільки починає свій шлях у бізнесі, відкриває свою фірму, навряд чи відразу ж виявиться по кишені купівля офісу, а значить, найімовірніше постане питання про його оренду…

Сам пошук майбутнього офісу для оренди можливо здійснювати або через знайомих, або через газети, Інтернет, або ж вдатися до допомоги безпосередньо агентств з нерухомості.

Основні вимоги, які пред’являються до офісу, можуть бути самими різними, і багато в чому вони визначаються насамперед типом і специфікою діяльності самої фірми.

Саме тому і не існує жодних особливих універсальних рецептів, як вибрати хороший офіс.

Тут вам доведеться приймати рішення виключно самостійно, грунтуючись на специфіці своєї фірми, а також плани щодо її майбутнього розвитку.

Почнемо насамперед з розташування офісу. Деяким фірмам більш вигідно, щоб він розташовувався поблизу зі складом продуктів чи товарів, а іншим-набагато важливіше, щоб їх офіс по можливості як можна швидше і легше дізнавалися і знаходили відвідувачі, для третіх же має велике значення солідність будівлі, а також його наближеність безпосередньо до центру міста.

Досить часто під офіси в місті відводять нежитлові приміщення у великих багатоквартирних будинках, підприємствах, заводах, дитячих садках. Подібний варіант підійде невеликим фірмам, в той час як для великої компанії більш доречно орендувати окрему будівлю.

Самий важливий фактор – це вартість оренди. Варто проконсультуватися з фахівцями і переконатися, що ціна на оренду не завищена, а крім того що вона повною мірою відповідає цьому орендованого офісу.

Як орендувати офіс?

Після того як ви визначитеся з самим офісом, ймовірно у вас виникне необхідність провести ремонт (косметичний або капітальний). У даному випадку варто заздалегідь узгодити з господарем даного приміщення загальну кошторис і домовитися, які саме витрати він готовий буде зарахувати вам в рахунок встановленої орендної плати.

Вже після того, як будуть улагоджені всі ці питання, вам залишається один важливий момент – безпосередньо перед підписанням договору варто уважно і досконально вивчити всі документи на це орендоване нежитлове приміщення, а крім того перевірити законність права власника цього приміщення розпоряджатися ним.

Крім того, обов’язково необхідно обумовити, будуть включені в орендну ставку всі необхідні щомісячні витрати на комунальні послуги, стоянку для автомобілів, телефон, охорону, електроенергію, Інтернет, і з’ясувати, безпосередньо що з цього списку вам потрібно буде платити окремо.

Як бачимо, нюансів, які виникають в процесі оренди, дуже багато. Вибираючи для своєї фірми офіс, необхідно відповідально підійти до цього питання і, звичайно, приділити його рішенням достатньо часу. Оскільки саме офіс і визначає багато в чому подальші успіхи фірми…