Як скоротити витрати на оренду офісу?

Опубліковані 5 найкращих способів як можна зменшити витрати на оренду офісного приміщення.

1. Скорочуємо ціну на оренду. Найвідоміший спосіб скорочення витрат, це коли орендар звертається безпосередньо в агентство, йому підшукують недорогий офіс, після чого орендар йде туди, де він знімає офіс на даний момент, і загрожує своєму орендодавцеві переїздом, або інакше власник повинен знизити ціну.

Досить часто в результаті орендар домагається зниження ціни на займаний його фірмою офіс.

2. Переселення співробітників. Ще одним поширеним прийомом мінімізувати витрати на оренду офісу – це переселення частини співробітників компанії в офіс нижче класом.

Наприклад, орендар відмовляється від займаного їм перш великого офісу категорії «А», який був розташований в центрі Москви, при цьому залишаючи в даному бізнес центрі лише невеликий офіс, призначений для керівництва фірми, а основну масу своїх співробітників він розміщує в офісах категорії «В» або «С» на околиці міста.

3. Віртуальний офіс. На сьогоднішній день одним з найбільш простих варіантів стає погодинна оренда офісу, саме це є незамінною складовою безпосередньо для маленьких компаній.

Співробітники такої фірми можуть працювати у себе вдома, включаючи в тому числі і секретаря, який переадресовує зі свого будинку все, що надходять у компанію дзвінки вже безпосередньо на мобільні телефони інших співробітників.

4. Мобільний офіс. Цей варіант підходить, як правило, для компаній, які працюють з великим потоком клієнтів. Компанії оснащують своїх співробітників ноутбуками і потім відправляють працювати «на виїзд» ко всім клієнтам, і якщо знадобиться, забезпечуючи їх і автомобілями.

Так зникає необхідність для компанії знімати офіс, тобто всі питання вирішуються безпосередньо з допомогою різних сучасних комунікацій, інтернету, телефону і т. п. Ті ж співробітники, яким не потрібно виїжджати до клієнтів, будуть працювати на дому.

В даному випадку залишається тільки один невеликий офіс, призначений для керівництва. Але тут можлива єдина проблема, ймовірно з якою може зіткнутися компанія, це насамперед звітність співробітників.

Як скоротити витрати на оренду офісу?

Проте все ж в більшості випадків, сьогодні люди намагаються в основному працювати чесно, так як сьогодні в посткризовий період набагато простіше втратити роботу.

5. На оренду свого офісу можна заробити. Наприклад, ви орендували офіс категорії «А» з площею близько 130 кв. м., де-небудь в центрі Москви. І виходячи із загального розрахунку, що ваші 130 квадратних метрів – це в цілому приблизно 20 робочих місць, будемо здавати в даному офісі кожне робоче місце в суборенду.

При цьому враховуємо, що це центр, до того ж клас «А», за розрахунками за кожне одне робоче місце орендна плата становитиме близько 1,5 тисячі рублів. Офіс, безумовно, повинен бути повністю оснащений всім необхідним, також і послугами секретаря в тому числі.

В даних випадках, за всі допоміжні додаткові послуги, тобто починаючи з ксерокса документів, відправлення факсу, спілкування вашого секретаря з клієнтом, і навіть закінчуючи чашкою кави – безпосередньо за все це стягується певна окрема плата, і це крім суми, складової само кожне орендоване робоче місце.

При цьому договір суборенди реєструється лише в тому випадку, коли він укладається на термін тимчасової більше ніж 11 місяців, а відповідно, якщо ті орендодавці, хто знімає даний офіс по днях, і виявляться шахраями або з ними будуть виникати якісь проблеми, то вже розбиратися з усім цим доведеться не Вам, а безпосередньо орендодавцю, однак, здаючи по днях робочі місця, все ж варто теж виробляти відбір потенційних клієнтів…